کیفیت زندگی شما را دو چیز تعیین می کند: کتابهایی که می‌خوانید و انسانهایی که ملاقات می‌کنید. "مک لوهان"
 
بهترین دوست من کسی است که کتابهایی را به من هدیه کند که تا به حال نخوانده باشم. "لینکلن

 

کتاب‏ها نه فقط مرکّبی بر کاغذند، بلکه گویندگانی هستند که با شنونده خود سخن می‏گویند. کتابی که از سرزمین وحی و خانه دل ائمه(ع) و چشمان رازدار مؤمنان سخن بگوید، تو را به خیر و برکت و نور می‏کشاند و کتابی که از خانه سیاه دل ابلیس و سرزمین متعفن خودخواهی و دنیاگرایی حرف بزند، تو را به بلا و تباهی خواهد کشاند. امام جواد(ع) می‏فرماید: «هر کس سخن گوینده‏ای را با اطمینان به او بشنود، گویا او را پرستیده است؛ اگر گوینده الهی باشد، خدا را پرستیده و اگر گوینده از زبان ابلیس سخن بگوید، ابلیس را پرستیده است.

به مناسبت میلاد حضرت ولی عصر(عج) سومین نشست کتابخوان کودک و نوجوان  روز سوم خرداد ماه در محل کتابخانه امام جواد (ع) برگزار شد.در این نشست که 2 ساعت به طول انجامید 6 نفر از اعضای نوجوان به ارائه ی کتابهای خوانده شده ی خود پرداختند.

ادامه مطلب

در این نشست بیش از 40 دانش آموز از مقاطع مختلف شرکت داشتند و خانم ها نازنین زهرا تک زارع به معرفی کتاب نقره ماهی نوشته محسن چینی فروشان؛ فاطمه جهانی با کتاب هدهد نوشته ی احمد بهجت و آقایان امیر حسین نقدی کتاب قصه های روباه زرنگ و لاک پشت نوشته ی مسلم ناصری؛ حمیدرضا پالایی کتاب ابراهیم نخستین بت شکن نوشته ی  محسن قدسی ؛ مهدی بیک پور به معرفی  هد هد و طاووس مغرور نوشته ی ابوالفضل هادی منش و ابوالفضل بیک پور به معرفی کتاب نخودی نوشته ی محمد رضا یوسفی پرداختند.

 

کتابخانه امام جواد (ع)کتابخانه امام جواد (ع)کتابخانه امام جواد (ع)کتابخانه امام جواد (ع)کتابخانه امام جواد(ع)کتابخانه امام جواد (ع)کتابخانه امام جواد (ع)کتابخانه امام جواد (ع)کتابخانه امام جواد (ع)کتابخانه امام جواد (ع)