به مناسبت  سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر ، فعالیتهایی به شرح ذیل در این کتابخانه برگزار شد:


                     -        انجام تزئینات کتابخانه

-        برگزاری نمایشگاه کتاب به محوریت انقلاب اسلامی و دهه فجر

-        برگزاری مسابقه روزنامه کتاب: این مسابقه در بین رده سنی نوجوانان با محوریت انقلاب اسلامی برگزار شد، از بین 10 شرکت کننده این مسابقه به 3 نفر هدایایی اهداء شد.

-        برگزاری مسابقه نقاشی: این مسابقه در محل اتاق کودک کتابخانه بین رده سنی کودکان و نوجوانان با موضوع انقلاب اسلامی برگزار شد در این مسابقه که جمعه20 نفر از اعضا شرکت کرده بودند 6 نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

-        برگزاری نشست کتابخوان: نهمین نشست کتابخوان این کتابخانه که در روز 21 بهمن ماه در محل سالن مطالعه برادران برگزار شد و 6 نفر از اعضای نوجوان کتابخانه به نامهای ساغر وادیخیل،مائده معافی،علی مافی،مهدی بیک پور،مریم ملکی و ابوالفضل معافی به ارائه کتابهای خود پرداختند در نهایت از آنها تجلیل شد.

-        روز شمار انقلاب

-        نمایشگاهی از کتب های نورسیده

تصاویر در ادامه مطلب


کتابخانه امام جواد(ع)کتابخانه امام جواد(ع)کتابخانه امام جواد(ع)کتابخانه امام جواد(ع)کتابخانه امام جواد(ع)کتابخانه امام جواد(ع)کتابخانه امام جواد(ع)کتابخانه امام جواد(ع)کتابخانه امام جواد(ع)کتابخانه امام جواد(ع)کتابخانه امام جواد(ع)کتابخانه امام جواد(ع)کتابخانه امام جواد(ع)