کتابخانه امام جواد (ع)کتابخانه امام جواد(ع)

                                            

نشست کتاب خوان کودک و نوجوان در کتابخانه امام جواد(ع) با حضور اعضای کودک و نوجوان کتابخانه، مدیریت مهدکودک جامعة القرآن و دانش آموزان مدرسه ابتدایی در مورخ 17/11/94 برگزار شد، در این نشست مسئول کتابخانه ،کتابدار بخش کودک ،مدیر ،معلمین و دانش آموزان مدرسه ابتدایی حضور داشتند، 6 تن از کودکان به معرفی کتاب پرداختند.
 
در ابتدای این نشست کتابدار بخش کودک به معرفی اجمالی طرح کتاب خوان و اهداف آن پرداختند، قصه گویی برای کودکان با مضمون انقلاب و روایتگری حوادث انقلاب اسلامی توسط کتابدار بخش کودک و برپایی نمایشگاهی از کتاب داستان های ساخته شده ی چند تن از دانش آموزان و روزنامه دیواری به مناسبت دهه مبارک فجر از دیگر برنامه ها بود.
 
در حاشیه نشست نیز به مناسبت دهه مبارک فجر نمایشگاه کتاب از کتب ارائه شده در نشست کتاب خوان و کتاب های مرتبط با پیروزی انقلاب اسلامی برگزار و در پایان مراسم نیز از حضار پذیرایی به عمل آمد.
 
در این نشست، فاطمه مافی، مائده مافی، کوثردودانگه، امیر محمد عباس زاده، معصومه فیضی، ستایش وادی دار به ترتیب کتابهای دوستان با محبت، بزرگترین خانه دنیا، نقره ماهی، پیامبر و قصه هایش، عطرگلهای خورشید و آی قصه قصه قصه را به دوستان خود معرفی کردند

نشست کتابخوان دهه فجر 94کتابخانه امام جواد(ع)نشست کتابخوان دهه فجر 94نشست کتابخوان دهه فجر 94

نشست کتابخوان دهه فجر 94نشست کتابخوان دهه فجر 94نشست کتابخوان دهه فجر 94نشست کتابخوان دهه فجر 94